نمی‌دانم چه شده که حالا یاد خوردبین افتاده‌اند
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش شهدای قلعه کعبی ،محمود خوردبین در گفتگو با مهر، درخصوص نحوه انتخاب خود به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و همچنین گزینه مد نظرش برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: صبح پنجشنبه از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند اما از طریق اخبار تلویزیون مطلع شدم که عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس شده ام و هنوز دلیل انتخابم را نفهمیدم، چون نحوه انتخابم برای خودم تعجب آور است! سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: من نمی دانم چه شد که به یکباره به یاد محمود خوردبین افتادند اما مطمئن باشید اگر به باشگاه پرسپولیس بروم گلایه خود را در این خصوص مطرح خواهم کرد. در حال حاضر منتظر هستم تا از باشگاه پرسپولیس برای برگزاری جلسه کمیته فنی با من تماس گرفته شود. قرار است جلسه کادر فنی روزشنبه یا یکشنبه برگزار شود اما هنوز زمان و مکان آن به ما اعلام نشده است. عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: به نظرمن در شرایط فعلی و با توجه به محدودیت زمانی که وجود دارد گزینه داخلی از خارجی بهتراست چون با بازیکنانی که پرسپولیس جذب کرده مربی خارجی شناخت چندانی از آنها ندارد ومحدودیت زمانی برای این کار خواهد داشت اما مربی خوب داخلی برای شروع کارش در تیم پرسپولیس این مشکلات را نخواهد داشت و بهتر می تواند تیم را جمع کند. خوردبین تاکید کرد: به نظر من در شرایط فعلی تنها گزینه ای که می تواند تیم را جمع کرده و آماده حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر کند علی دایی است و هیچ فرد دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد.


:: بازدید از این مطلب : 266
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: